Camino, voorbereidingen 3 - Reisverslag uit America, Nederland van Marcel Diggelen - WaarBenJij.nu Camino, voorbereidingen 3 - Reisverslag uit America, Nederland van Marcel Diggelen - WaarBenJij.nu

Camino, voorbereidingen 3

Blijf op de hoogte en volg Marcel

13 Juni 2016 | Nederland, America

Rugzak? Check. Schoenen? Check. Dus ik kan gaan. Nou .......... niet helemaal.
Donderdag een stukje van 11,5 km gelopen, over paden waar ik normaal doe hardlopen. Rugzak vol bepakt, 10 kg, gaan met die banaan. En dan kom je erachter dat je beginnersfouten maakt. Bijvoorbeeld door in een (lange) spijkerbroek te lopen. Dat werkt dus niet, te stug, blijft lang vochtig, ademt niet voldoende enzovoorts. T-shirt van katoen? Nooit meer doen van Diggelen. Wordt zeiknat en droogt ook nog eens slecht.
Wat dan wel? Speciale broeken met afritsbare pijpen kopen en hardloopshirtjes dragen. Die ademen en zijn na het wassen zo weer droog.
En goede wandelschoenen kopen, dat zijn dus de eerder genoemde Meindl's geworden.
Helaas voor mijn bijna nieuwe HanWags van 6 (!) jaar oud.
En verder? Wel Camel bag of geen Camel bag? Grote ipad of kleine ipad? Of geen ipad? Of alleen de telefoon?
Och wat, nog bijna een jaar te gaan voordat daar antwoord op gegeven moet worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcel

Actief sinds 13 Juni 2016
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 13089

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: