Camino, voorbereidingen 2 - Reisverslag uit Horst, Nederland van Marcel Diggelen - WaarBenJij.nu Camino, voorbereidingen 2 - Reisverslag uit Horst, Nederland van Marcel Diggelen - WaarBenJij.nu

Camino, voorbereidingen 2

Blijf op de hoogte en volg Marcel

13 Juni 2016 | Nederland, Horst

Dan heb je de beslissing genomen om de Camino te gaan lopen. En dan?
Twijfelen of je dat wel kunt. Maar waarom zou ik dat niet kunnen? Rugklachten? Problemen met mijn voeten, knieën of weet ik wat? Kan ik wel met een rugzak lopen? Sterker nog, ik héb helemaal geen rugzak.
Anyway, ik zit toch wel zo in elkaar dat ik voor een minimum aan zekerheid ga.
Dus met mijn loopmaatje afgesproken dat we wat proefkilometers gaan lopen.
Eerst allebei gewoon in de eigen buurt, voor mij rondom America en voor Yvonne rondom Nijmegen. En als dat lukt gaan we van Nijmegen naar Venlo lopen. En heel misschien ......
Nee, dat gaat niet gebeuren. Na die drie dagen gaan we naar huis. De Camino lopen in juli en augustis kan wel, maar het is dan soms ook heel erg warm. Dus we blijven (voorlopig) bij het oorspronkelijke plan, volgend jaar april vertrekken.
Maar voor we überhaupt gaan lopen eerst een rugzak, wandelschoenen en nog wat van die dingen kopen.
Op naar Bever sport dus. Je wilt niet weten wat er allemaal te koop is! En al helemaal niet wat het kost.
Maar goed, rugzak is gekocht, schoenen ook en die worden nu in gelopen. Voor de liefhebber: Meindl Burgos GTX en Osprey Expos 48.
Helaas word ik niet door hun gesponsord

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcel

Actief sinds 13 Juni 2016
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 13151

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: