Camino, voorbereidingen 1 - Reisverslag uit Horst, Nederland van Marcel Diggelen - WaarBenJij.nu Camino, voorbereidingen 1 - Reisverslag uit Horst, Nederland van Marcel Diggelen - WaarBenJij.nu

Camino, voorbereidingen 1

Blijf op de hoogte en volg Marcel

13 Juni 2016 | Nederland, Horst

Een paar weken terug heb ik de beslissing genomen om in het voorjaar van 2017 naar Santiago de Compostela te lopen. Eigenlijk had ik dat al in het najaar van 2011 bedacht, kort na dat Nell was overleden, maar om allerlei redenen kwam het er niet van. Nu gaat het dan toch gebeuren.
Waarom nu wel? Ik zou het eigenlijk niet precies weten, ik denk dat het een zaak is van op het goeie moment iemand tegen komen die met dezelfde wens rond loopt.
En dan praat je wat en nog een keer en voor je het weet ben je echt bezig om je voor te bereiden!
In dit verslag - geen reisverslag, het gaat alleen nog om de voorbereidingen - zal ik jullie op de hoogte (proberen te) houden van wat mijn potentiële reisgenoot en ik allemaal ondernemen om goed beslagen ten ijs te komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcel

Actief sinds 13 Juni 2016
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 13087

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: